Trött

Då var det Torsdag och jag ska snart åka iväg och jobba, *suck*. Satt uppe till 0200 och spela kort. Det var ett spanskt kortspel, himla kul var det i af. Tog bara lite tid att spela, men men!

Nu har äntligen värmen börjat krypa tillbax, men det blåser som fan. Så om vi har tur blir det ut med skotrarna i morgon. På Lördag blir det lite räkor och vitt vin, nice, kankse ett dopp i tunnan oxå, eller utgång. Vi får se var vi hamnar!

I går var jag ledig så jag och Ullis for in till stan och jag passade på att utnyttja presentkortet på Make up som jag fått av henne i julklapp. Jag travade kakigt fram till disken och sa att jag ville ha mina bryn plockade, visst sa tjejen...Hoppade upp i stolen och satte mig till rätta. AAAAJ, fan va ont det gjorde, tur att tjejen som gjorde det var gravid, annars hade jag slagit till henne. Så TACK Ullis för den julklappen!! Men fina blev dom!
Nä, nu ska jag gå och klä på mig för färd mot Luleå City, men...
Ha de  braa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback