Resume´

Nu var det ett tag sen!
I Fredags tog vi det lugnt på dagen för att bege oss till Jaktstugan på kvällen. Hade tänkt att basta lite, men så långt kom vi inte! Satt och surrade och drack vin i stället! Mycket trevligt!
På vägen till stugan höll det på att bli polisjakt efter Pete, han kom körandes med skotern på vägen i 100, vilket inte farbror blå tyckte om. Dom tvärnitade men insåg nog att dom inte skulle ha en chans att följa efter han om han fick för sig att dra in i skogen! Blev kvar i stugan till 0400 då vi begav oss hemåt.
Lördag blev om inte ännu lugnare än fredag, då var vi ganska bakis, till svärmor och äta gröt *jippie,not* sen vila lite i deras soffa! På kvällen blidde det räkor och vitt. Mycket gott!! (kusiiin, kommer du ihåg alla våra räkfrossor?? var har dom tagit vägen??) Nåja.
Söndag for utlänningarna hem, lite skönt, men ganksa tråkigt i af!  
Jobb i går, vi ska till och renovera hela butiksgolvet, så nu ser det ut som "hej kom och hjälp mig" på lagret, men det är sånt man får leva med....antar jag! Men det blir nog bra när det blir färdigt!
I dag har jag köpt mig en mössa, och det mina vänner är inte det lättaste! Jag har en förmåga att inte passa i så många mössor. Men i dag hittade jag en på H&M som satt där den skulle! Mycket bra köp!
Nu ska jag gå och se lite av en film som jag somnat till tidigare, men...
Ha de så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback