Måndag

Då har det blitt Måndag igen. Ledig idag, skönt.

I går var vi til Kallax och hämtade Thomiz bror K. och hans tjej Maria. Satt uppe och drack lite vin ovh surrade ettt par timmar. Stupa i säng vid 0100.
Idag vet jag inte vad som händer. Ska till  B och överraska henne. Men jag måste få igång min bil, den har stått ute hela helgen i -20, så den är lite grinig nu. Thomiz är och köper ett nytt bateri till den, så då vill den nog komma igång. Hoppas jag.....!
I går var det tungt att jobba, somnade 0400 på söndagmorron och klev upp 9. Sen jobba mellan 11 och 19. Men så går de när man ska hålla på och he sig i fyllan! Smällar man får ta
Näha, nu ska vi kankse äta lite frulle/lunch.
Ha de så bra tills nästa gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback