Uppsagd!

Jaha, då har det blivit Måndag igen...och jag är ledig. Ska fara iväg och luncha med en kompis lite senare. Ska bli kul, var ett tag sen jag träffade henne!

I helgen har jag jobbat. Fast vi hann med en skotertur på fredag, vilket resulterade i att Pete lyckades hamna lite galet , men hittade fram till slut och Antons skoter började brinna!  Såna saker som händer, man blir ju inte förvånad direkt! *hi*

Så har det varit Alla Hjärtans Dag, fick jättefina blommor av Thomiz och gelehjärtan. Tack tack! Sen hade vi möte på jobbet, och jag + 2 till blev uppsagda. Jag är inte såå förvånad, det har pratats om det sen innan jul, och är man sist in...då är man först ut oxå! Men ändå så har det varit värsta grinligan på jobbet, 
(inte jag) men men. Jag tycker snarare att det ska bli lite skönt, en orsak till att hitta ett annat jobb. Men jag verkar vara den ända som tänker så! 
Nåja. det blir nog bra med det när det blir färdigt! Så 22 Maj, då ska jag fira!

Byyye mina vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback