Låååångledig

Då var man lååångledig igen. Nice. Ledig fram till tisdag eftermiddag. Mycket skönt! Fast jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, på min lediga tid! Ska nog dra in till city i dag. Och förbi mor & far en sväng med fars traderavinster. En god dotter gör som far vill, och hoppas på en fiiiin födelsedagspresent! *hihi*

I kväll blir det nog badtunna + bastu med Robban i grannbyn. Skulle inte sitta helt fel när temperaturmätaren kryper ner mot 20. Det är då det är som bäst att bada tunna.

Bror och hans Cam far iväg till Stockholm idag och ska kolla lite hockey som han fick i present av oss. Skulle inte ha varit fel med en helg i Sthlm. Det var länge sen man bara var i Sthlm. Antingen har vi passerat med bil mitt i natta, eller via arlanda. Så nu är jag lite sugen på att ta en weekend dit.

Nu ska jag gå och stoppa lite mat i munnen!

Tjohej med er!

Kommentarer
Postat av: loppan

men tjaaa
och här åker man ut till byn och inte kommer du förbi och säger hej *skakar på huvudet* hehe :)
hoppas allt är bra
tjingeling

Postat av: argabiggan

Jo, jag vet, men det blev lite kort om tid, men hade jag varit hemma hade jag kommit!
Hoppas allt bra med du oxå!
Bye

2007-02-12 @ 10:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback