Helgen som varit

Tjohoo, nu har det varit helg...igen! Och jag har varit leeedig! Fan va skönt!!

På fredag for vi iväg till Bo & Patrik och hade världens Räkfrossa *mums* Jag och Bittan hade även gjort en skiitagod västerbottensostpaj (långt ord!). Det tyckte även Mio att vi hade gjort, för när vi skulle skära upp den, då fattades det en bit av den. Jaja, så kan det gå!
Efter frossan så bänkade vi oss i soffan och kollade in " Så ska det låta", sen satte vi igång karaoken och sjöng " Så ska det INTE låta", men vi hade lika kul i af!
Lördag tillbringade jag mesta tiden vid datorn, hade fått hem alla "Desperate Housewives", så medans Thomiz låg på soffan och var bakis, såg jag dom!

Så har jag anmält mig till Skoterförarutbildning, så efter 31:a mars, då kommer jag att köra skoter lagligt! Det var ju bra. Så jag får se om allt pojkarna lärt mig har varit rätt eller fel, förmodligen fel!
Så ringde min käre far igår och berättade att han och kära mor ger mig utbildningen i födelsedagspresent! Det var ju snällt! Tack tack!!

Idag Måndag, och jag jobbar *suck* men vad gör man inte för att få lön...!
Har varit en sväng till Bittan och ätit lite frulle och snackat med kusin Erika. Och nu ska jag göra mig iordning att bege mig till jobbet. Sååå...

Ha de bra alla mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback