Fryser.....

Det är kallt......så jävla kallt!!! MINUS 28!!! Varför plågar man sig själv genom att bo här uppe i Norr??? Fryser bara man tittar genom fönstret ju!
Sen har jag nog inte hunnit bli varm från igår. Dörrarna på jobbet frös ihop eller nått sånt, så dom gick inte att stänga. Och det var jag som satt i kassan! Hade täckisar och dubbla fleacetröjor på mig, men det var kallt i af. Som tur var skulle jag på middag hos moster och käka köttsoppa. Så jag behövde inte sitta där hela dan i af!
Jobb i eftermiddag, *suck* Börjar bli lite less, om man bara kunde hitta sig ett nytt  roligare jobb, så kanske man får lite mer energi när det gäller att pallra sig dit, vad tror ni??
Men jag är ledig i helgen i af. nice! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, förmodligen håller väl kylan i sig, så det blir att stanna inne och göra inte nått. Hade ju varit lite nice att åka lite skotran! Men men...får väl fara till Bo & Lilln´ och fixa deras karaoke kanske.
Jaha, så pratade jag med min kära Mor & Far, dom drar till Malaysia nästa månad, kul för dom. Och inte ville dom bjuda med mig heller, så tro inte att dom får nån som vattnar deras blommor! *hehe* Men kanske i af, det beror på belöningen....hittade en sån tuff moppe på blocket igår, så om jag får den, då kan jag nog vattna några blommor!
Nu ska jag få i mig lite lunch, men ...
Ha de så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback