En lista...

Jättesnott av Alex

oftast på tallriken: Nå gott
bästa klubben: Räknas Färjan??
då vet jag att jag är kär: Men...det är jag ju redan...
detta gör jag när jag är ledsen: Grinar lite
hit går jag helst: Till min säng
bästa presenten jag fått: Thailandsresan!
älskar att ge bort: Presenter som är köpta/gjorda med omtanke
efterrätt: Glass med chokladsås alt. Caffe Carlsson
dagens lögn: Köttfärssen var inte slut, jag hade rengjort köttkvarn.......! *fe´låt*
ditt rum är:Har många rum, men alla är ganska så städade!
din hobby: Se film, umgås
vad är det för veckodag? Måndag
vem fick du mail av senast: Eva
vem fick du sms av senast: Henrik
vem ringde dig senast: Ullis
sover du naken: Jo
när du blir gammal, bor du i stan eller på landet: Ingen aning, men förmodligen mer landet än stan
hur många dagar i veckan går du på fest: Varierar lite, 1 eller 2 kanske
om du jobbade i en tobaksaffär, skulle du sno mobila påfyllningskort om du fick chansen: Ehh.. nä!
hade du kunnat tänka dig att bli polis:Jo, kanske!
vem får dig att må dåligt: Inte nån, umgås inte med såna människor!
klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: Jo, eller klagar, jag stör mig mest! Men jag kanske inte ska uttrycka mig!
blandar du svenska med engelska när du skriver: Well, det händer!
vad tycker du om fredrik reinfeldt: Inte nått!
är du den som avslutar telefonsamtal:Både ja och nä.
vem lagar din mat?Jag, i bästa fall Thomiz
varför är du inte vegan?Varför skulle jag??
vad har du för frisyr? Tvinnat med snodd!
hur många timmar sov du inatt? Typ 8 skulle jag tro
vad åt du till frukost? Leverpastej på hårdbröd och ett glas mjölk.
vad jobbar du med? På ICA
vem hånglade du senast med? Thomiz
vem saknar du? Sara
är du pinsam på fyllan?Hoppas inte det!
vilken färg har du på dina underkläder just nu? Hurså???
vad gjorde du sönder senast? Hmm...mina jeans!
har du blivit hotad på telefon?Nee... inte det inte!
vad är det sämsta med p-piller? Man mår illa av dom, i af jag
vad har du dåligt samvete för? Att jag inte tar mig tid och far till H-sand och hälsar på bror min
vem kramade du senast? Thomiz
vad är du beroende av? Närhet
är du sexuellt frustrerad?Ehh..nä!!
har du duschat idag? Nix, igår!
vad luktar det just nu? Som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback