Vad lite kunskap kan leda till! Dock inte min!

Hoho, så rosa/lila den blidde!! En riktig tjejjig blogg!
Kusiin & Ida var här och hjälpte mig göra om. Så nu får dense ut så här tills jag får ett nytt ryck och ändrar om den igen!
Ikväll har vi varit och "fuskfirat" junior som fyller år på fredag. Men eftersom kusiin & Ida inte kunde komma då och vi köpt gemensam present, så fick det bli ikväll. Han fick presentkort på en tatuering i Piteå. Han var såå nöjd den lilla parveln!

Nä, nu sängen!

Byye

Kommentarer
Postat av: ulle

mäh, är inte meningen att du ska uppdatera varje dag!heela tiden, nu fick jag ju inte veta nått nytt! hihi

2007-12-12 @ 12:40:00
Postat av: erika

det var så lite så :) jag älskar när jag kan glänsa med mina kunskaper, hehe...

2007-12-12 @ 17:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback