Sjuk

Då var det fredag, och inte har jag gjort många knop sen julafton.
Blev ju toksjuk på julaftonskvällen och sen dess har jag mest legat i soffan under ett täckte och snyt mig!
Visserligen var vi på middag på annandagen och gick sen ut, men det fick jag sota för. Hade ju tänkt jobba Torsdag, men tji inte. Och även idag är jag sjuk. Förhoppningsvis är jag frisk i morgon så jag kan ta mig till jobbet.

Jultomten kom med massa fina klappar, bla en ny mobiltelefon, pengar, underkläder, Guitar Hero 3 och kläder. Och en massa andra prylar. Tack tack!

Ikväll far Kjetil & Maria hem till Spanien. Lite tråkigt men samtidigt lite skönt. Blandade känslor. Idag kommer B & T hit och vi ska käka middag här. Tacos!! Som jag har längtat efter det!

Nu ska jag gå och krypa ner i soffan igen!

Byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback