PRO - var blir man medlem??

Jag är klar!!! ÄNTLIGEN! Alla juliga klappar är inhandlade! VARFÖR ska man vara ute i sista minuten och inhandla dom?? Nåväl, nu är det ju gjort i af!

Drog till svärmodern och käka middag, sen fick alla för sig att dom skulle gå och sova, då vart jag irro och drog därifrån. Börjar samla på mig allt för många PRO poäng*, INTE bra!!
Drog till mor och far. Bror har ju kommit hem så jag tog med han till byn och vi spela WII. Betydligt roligare än att sitta hos svärmor när alla sover...
Dom andra vaknade till liv och kom så småningom ut till byn och nu har vi spelat Wii hela kvällen.

Nu ska jag bege mig mot sängen, jobb i  morgon.

Bye!

* = sitta hos svärmor varje kväll....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback