Nu har den kommit!

ÄNTLIGEN kom första advent!!
Fram med julbelysningen och upp i fönstret. Som vanligt är det ju alltid nått jäkla ljus som inte funkar. Så står man där med 1 1/2 fint fönster! Men men, det är ju tur att jag jobbar på en affär!
Sen var det dom där jävla gardinerna...HATAR verkligen att stryka!! Det blir ju ALDRIG slätt och fint. Men men, nu har jag gjort mitt bästa, så nu hänger dom så fint! Och stakarna lyser i fönstret...tills Siri hittar sladdarna och börjar leka och drar ner dom...
Men i övrigt så är allt bra! Har tom gjort Julgrupper. Det ni! Jag göra J U L G R U P P E R! Har aldrig hänt, men nu hade vi så fina hyacinter? (en julblomma var det i af) på jobb, så jag var tvungen att köpa hem! Ska lägga upp bild om jag kommer ihåg!
Så nu sitter jag med julmusik i öronen och bara myyser!

Helgen....gick i alkoholens tecken igen! Pete hade ju inflyttningsfest. Så vi gjorde det till en 2 dagarsinflyttningsfest! Var ju tvungen att fixa ihop allt han köpt! Det tar sin lilla tid! Men kul hade vi i af!

Nä, nu ska jag gå och läsa lite isfolk!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback