Måndag hela veckan lång till nästa gång!

Ny vecka..igen! Så vad har hänt då??

Jobbade kväll i fredags och när jag kom hem hade Thomiz & Pete gjort mat. Käkade och Pete kom med den briljanta iden att fara till Piteå och festa.
Sagt och gjort, ringde Kusiin i Piteå och frågade om vi fick komma och förfesta hos dom. Dom blidde nog lite chokade och sa nä, men ringde strax upp och sa att det var ju bara att komma! Anlitade Junior som chaufför, men hade även bokat ett rum på Havsbadet. Visste ju inte hur vi skulle göra.
När vi väl kom fram till Piteå satte alla igång och parta, även chauffören! Så efter att ha besökt Pentryt så drog vi mot havsbadet. Hade ju bara bokat ett dubbelrum, och nu var vi tre pers. Så jag & Thomiz snika in oss i rummet efter att Pete checkat in!

Vaknade lagomt till utcheckning och gick och badade ett par timmar. Sååå skönt att hänga i bubbelpoolen och vara bakis!
Drog vidare hemåt med ett pitstop i kallax. Där bjöds det på viine och whiskey så vi kom i form igen. Satt och surra flera timmar tills vi kom fram till att det var dags att åka hem. Lagomt lullig drog vi hem. 
Trodde kl var typ 22, men det visade sig att den bara var 20,00. Somnade gott vid 21 tiden till en film..

Söndag jobbade jag och serverades svart spagetti till middag. Inte nån höjdare att titta på i af, men smaken var ganska lik vanlig pasta.

I morgon kommer Kusiin & Ida till byn och hälsar på. Dock inte mig, dom ska och käka och sova hos Monster. Så jag får väl ta och titta förbi där en sväng.

Nu se tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback