Lurade!!

Tänkte ju gå å sova, men kollade in kusiins blogg och fann att hon tyckte jag skulle göra en lista! Och jag bangar ju fan inte!


KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Varmt, en från H&M.. Kallt, en svart från Blend, som jag bara ska komma "överens" med. Måste vänja mig vid den!
2. vad använder du just nu för skor? Lite snö, vita NIKE, mycke snö, svara "Din Sko"
3. favoritfärg på kläder? Grå, grön och svart
4. favoritmaterial på kläder? Skönt tyg
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Hittade ett par skiiitasnygga jeans på Zoovillage, dom vill jag ha!
6. favoritaffärer? Internet
7. favoritmärke? Lee, Levis och allt annat skönt!

GREJER
vad har du för:
2. plånbok? En fin och liten "walk on water"! Härmokusiin!!
3. smycken?Ring och örhängen...men skulle såå gärna vilja ha ett fint halsband!
4. solglasögon? Mina fiiina bruna, som tyvärr är trasiga, men jag vill inte skiljas från dom!
5. nagellack? Ehh....vad?
6. mp3? Nä...eller jo, men den används aldrig
7. mobil? en sony ericsson som är vit

BLANDAT
1. var har du i din:
a) jackficka just nu?Bil & hus nycklar
b) handväska eller liknande just nu? Oj...då ska vi se...! Det är så mycket så det skulle inte få plats att skriva här!
2. vad är du beroende av? Bla Lypsyl...tyvärr
3. vilken sorts lipsyl använder du?Dove  lip care
4. vad tror du på? Tomten...och inte vilken som helst, utan
Fylletomten
5. vad köpte du senast? Julklapp åt Kjetil & Maria
6. har du nåt husdjur? Joo...Doris & Siri
7. vad bor du i? I mitt hus!

Kommentarer
Postat av: flatfittan fra pitä

vilken girly sida du fått ^^
"det är inte utsidan som räknas.."

2007-12-16 @ 12:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback