Julklappsjakt!

Jaa...sorligt men sant. Det är som Ullis säger, denna blogg handlar mest om alkohol. Men men...så kan det vara ibland!
Idag jobb, även i morgon! är ni förvånade?? Men, sen på kvällen drar vi till Kallax och har glöggafton. Nice!! Dricka lite glögg och förhoppningsvis bada lite bad!

Idag skulle jag in till stan och inhandla Thomiz julklapp. Hade Kusiin & Ida med mig. Berättade vad jag tänkt köpa och insåg att det vart en konstig stämmning i bilen. Insåg då att det var just det dom hade köpt till oss. Så nu står jag här utan julklappside till han i af! Men jag vet vad jag ska få i julklapp!! *hi*
Har även  Bror & Cam kvar, men jag kom på idag vad dom ska få. 
Sen har vi mor & far, men dom är jag ganska säker på vad dom ska få oxå. Skönt att ha alla klappar mer eller 
mindre klara!

Nu väntar sängen på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback