HJÄLP!!

Hjälp! Hjälp! Erika!! Jag vill inte ha en rosa blogg nå mer ju! Den är ju såååå girli girli !!
Nåväl!

Fredag hela dagen lång idag!
Jobb till 19, hem och käka god "laxiugnmedromsås" och nu sitter jag här med ett glas viiine i näven medans dom andra spelar XBOX...kuliga värre dom är då! NOT!!
Ev kommer Bossan, Patrik och Monstret förbi senare och hälsar på en sväng. Kul!

I går var jag iväg till Kallax och pickade upp mina kära parenteser som tillbringat alldelens för lång tid i Vietnam. Och det syntes på dom...suck! Såg ju ut som ett lik när jag stog brevid dom... Men men!

Idag har jag inhandlat ett par juliga klappar. Nu är det bara 2 kvar. Skönt, och dom inhandlar jag i morgon hade jag tänkt! Bror och Pete. Hittade även en såååå fin tröja till mig själv. Grön och vit och rutig. Bra förklaring! Men såååå fin var den i af!
Sen är det jobb på söndag och på måndag kommer tomten får vi hoppas!

Nu ska jag gå och se om jag kan slita dom från tv-spelet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback