1 vecka kvar

Då har det blivit Måndag igen. 1 vecka kvar till jul. Och inte är jag klar med julklapparna än... På fredag kommer bror och Cam "hem" till Luleå. Kul att träffas igen.

Helgen...ja behöver jag skriva vad som hänt? Den har gått i alkoholens tecken...igen!

På lördag drog vi till Pete och softade ett tag innan vi gick över på det röda viinet.
Efter ett tag kom Sarah förbi. Junior och jag drog iväg till Källan och hämtade upp Ullis och drog tillbax till Pete. Så vi satt och surrade och drack glögg. Mycket trevligt!
Slutade med att vi hamnade på Invit där även Bossan och Patrik befann sig. Men när andra gick vidare , gick vi hem och la oss! Mycket smart drag. På Söndag var vi glada och hyfsat pigga!

Söndag tillbringades på stan letandes efter en tv till Pete´s mor som fyller år, men vi hittade ingen. Hem och la mig och kollade in Shrek 2 på tv. Fan vikken kul film!

Nu är det jobb hela veckan och förhoppningsvis lite ledigt nästa vecka. Det är många som kommer hem som jag vill hinna umgås med.

Nu väntar kaffe hos Monster!

Byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback