Projekt Badtunna

Nu har "Projekt Badtunna" inletts. Dvs, tunnan är på plats och x antal skopor sand har körts hem och ner i gropen. Nu ska den bara få "sätta" sig och såna saker, sen ska det byggas trappsteg ner till den med infällda lampor.  Det kommer att bli sååå fint när det blir färdigt. Hoppas att det blir snart! Längtar efter ett bad i tunnan NU!
Hade jag idas slagit igång Thomiz dator hade ni fått se lite bilder, men jag får väl lägga in dom nån annan gång.

I eftermiddag / kväll drar vi iväg till Björkön för bastu och ciderkväll. Har aldrig varit där på somaren förut, men nångång ska ju bli den första! Grilla, basta och bara myysa! 





image10

Hittade en gammal bild på en annan tunna vi hade, fast våran nya ser likadan ut. 



Nu ska jag bege mig ut i det sooooliga vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback