Hata hata hata!!

Jag HATAR klåfingrade stockhomare som är höga som höghus!! Kan dom inte skilja på MITT och deras??? Tydligen inte!
Vaknade i morse kl 06,00 att det plingade på dörren, eftersom varken jag eller Thomiz väntade besök vid den tiden sket vi att gå och öppna dörren.
Thomiz for iväg på jobb och kl 07,00 plingade det igen. Jaha tänkte jag och pallrade mig upp i täcket. Utanför dörren står en snorunge i 20-25 års åldern och frågar om det var här det var loppis. Nää, svarade jag och hänvisade han längre ner på vägen. Och tänkte för mig själv, VAD ska en sån göra på loppis kl 07,00??? Näväl, stog baki gardinerna och spanade in bilen deras men såg inte så mycket. Dom körde iväg och drog mot nästa by.
Jaha, klädde på mig och gick ut i bilen och skulle låsa upp dörren. WTF!!! gick inte att peta runt nyckeln i kolven. Då hade dom klåfingradxe jävlarna försökt att sno MIN bil...IGEN (hade samma problem inne i stan en natt) *hata* Men höga som hus dom var så lyckades väl dom inte. Vad vet jag?
Sen visade det sig att dom även hade varit på jobbet och stått lite skumt till på parkeringen lagomt undanskymda.
För att inte dra ut på historien, så visade det sig att det var dessa killar som natten till igår hade varit i grannbyn och gjort inbrott i ett hus där, och att nu snuten lyckats ta dom tidigare idag! Bra gjort poppo!!

Så ÄN en gång måste jag nu kravala mig in i bilen genom passagerarsätet...Lagomt kul!! *suck*

Nä, nu ska jag läsa lite isfolket och dricka ett glas viine, för det tycker jag att jag är värd!

Byye!

Kommentarer
Postat av: kusin!!!

vilken tur du har då att sunnyn är att lita på :D ingen dum idiot som lyckas ta sig in..
föresten, får du vika dig dubbel för att ta dig in? börjar det kännas i lederna att du börjar bli dig till åren när du krälar där inne? hihhi!!!!!
vi måste ha kräftskiva snart!!! om nån vecka... vad tycker du? ida har inte ens ätit kräftor nångång.. måste ju introducera henne!!

2007-08-03 @ 16:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback