Glöggtime!!

Nu har Svärfar och Ellen kommit! Sitter nu ute på altanen och skriver!
Vi sitter ute och dricker glögg (jag vet at det inte är jul!) och surrar, hur mysigt som helst! Liiiite viine har även slunkit ner i halsen under kvällen. Men inte för mycke, ska jobba i morgon. Men bara mellan 9-14, så sen är det helg! Niice!
På söndag är det auktion på Hägnan, då är vi där!! Hoppas hitta massa fynd, om inte en till cyckel, men säg inget till Thomiz, han vill inte ha en 4:e cyckel!

Nu ska jag vara social igen!

Ha de!

Kommentarer
Postat av: bästa kusinen

jag tycker i slutet av månaden hade passat utmärkt :D men det är ju bara jag det.
när slutar du jobba? eller har du fått mer jobb på ica? tycker du ska bli arbetslös och umgås lite med mig.. så de så!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback