En sån dag!

Åhh...vilket härlig dag!!!

Började dagen med att jobba ett par timmar. Klockan 13 slutade jag och begav mig till Kx för att luncha med Patrik. Han bjöd på viine och jag bangade inte! Så vi satt ute i solen ett par timmar tills Thomiz kom och hämtade mig.
Patrik och Bosse skulle upp till stugan och fiska kräftor. Vi hade hakat på om det inte vore för att Thomiz ska till Umeå i morgon och sälja badtunnor... :(  Men i morgon kanske vi hittar på nått kul efter jobbet! Utan Thomiz!
 
Så nu ligger jag ute på min solsäng och läser Isfolket och dricker ett glas rött och bara njuter av min lediga eftermiddag. Thomiz är och hjälper B & T att flytta, men jag vägrade! Ha!!

Nä, nu ska jag bege mig ut i soolen igen!

Byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback