Bada...eller inte!

Idag har jag äntligen kommit mig för att åka in till staden och lämna in lite bilder som ska  förstoras! Inte en dag för tidigt! Ska sedan skicka iväg dom som present till Ellen!
Började jobba först kl 13, så jag drog en sväng till Ullis i Bensbyn och umgicks ett tag med henne.

Efter jobbet gick det rykten om att Kusiin var i byn. Bra tänkte jag, då får jag nån som kommer och badar med mig. Sagt och gjort, in i bilen och iväg...Men det var så jäkla kallt, så vi doppade oss bara till knäna.. Men men...! Så nu blir vi kallade badkrukor....av den STÖRSTA badkrukan av dom alla, Thomiz!

Helgen har som vanligt gått i alkoholens tecken... Behöver jag säga nå mer??? *hihi*

Nä, nu ska vi se lite film... Nån ny med Jim C.

Byye!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback