Valborg

Bränna bränna....men vad ska vi bränna?? Har ingen aning om vad vi ska pyssla med ikväll. Säkert hittar vi väl nån rishög som vi kan bränna lite och grilla lite korv eller nått till! Det löser sig nog! Hörde ett rykte om att Kusiiin kommer till byn ikväll, så då löser nog bränndelen sig. Inte för att hon är nån bra tänderska, men denna gång får vi hoppas att hon lyckas!

Har ju varit gräsänka sen i Torsdags. Thomas & Pete har varit iväg till Tibro och fixat till båten som står där nere. Och tydligen är dom klara idag. För nu är dom på väg till Arlanda och ska försöka komma med ett plan upp ikväll *hoppas hoppas*

Även helgen har gått i alkoholens tecken...Ovanligt?! Not!
Fredag var jag till Moster och käkade med hon och hennes grannar och drack viine.
På lördag var vi till grannarna och drack viiine där! Var och pickade upp pojkarna i kallax, så dom var med oxå! Mycket trevligt!
Fast det har varit lite jobbigt att jobba på dagarna, men men...!

På Onsdag beger jag mig mest troligt iväg till IKEA. Ska bla hämta ett kök till Svärfar & Ellen. En bra anledning att få fara iväg upp! Hoppas jag får med mig nån. Ev Ullis, men kanske Thomas. Återstår att se!

Så planerar vi en utlandstripp. Lutar åt Bulgarien - Sunny Beach den 22 maj. Skulle inte vara helt fel! Lite sol på kroppen innan sommaren kommer hit!

Nä, nu ska jag bege mig mot G-stad.

Byyye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback