Jag är bäst!

HA!!
Vem hade ALLA rätt på teorin??? JAG, fan va jag är bra! Så nu har jag då tagit förarbevis för skotran, men tror ni att jag får kortet innan påsk??? Typ inte! Så denna säsong kommer jag nog inte att ha så mycket nytta av det, men nästa!! Fast jag lär väl köra på som vanligt i af! Utan kort!

Så igår for vi iväg till Moster och firade med viine. Mycket trevligt.

Fick även ett samtal från Malaysia igår, och kan ni tro, dom har det ganska så bra där borta. Kul för dom då!

Nu ska jag ila iväg till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis som fan!! lova att jag ska få åka med dig nästa vinter då!!! då kan vi fara på utflykt, grilla korv, dricka bärs och vara allmänt dräggiga!!! ååå jag ska skaffa en madrass som jag kan åka på där baki!!
see ya el kusino..

2007-04-05 @ 11:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback