Full fart mot helgen!!

Japp, då var det Fredag!! Och jag är leeedig. Ända till Tisdag eftermiddag. Niiice!

Hur har det varit i veckan då?! Jo, ganska bra, har bara jobbat Tis och Tor denna vecka, mycket skönt!
På Onsdag var jag, Chefsdottra, Chefen och Thomiz ute och körde bil och kollade in "närområdet". Ganska så kul att åka omkring och kolla in hus man inte trodde fanns!

Idag har jag varit till Tandläkaren. Det gick som det brukar, dvs inga hål! Har tagit nån slags "försäkring" hos tandläkaren, vilket gör att jag bara betalar 450 kr per år och så fixar dom hål och sånt om det skulle finnas utan att jag betalar nått! Plus att dom florlackar och slipar/polerar tänderna varje 1/2 år. Inte illa! Men tanke på att EN undersökning kostar typ 400 kronor!

Idag kommer Kusiiin & Ida till byn, så vi drar nog till Moster om ett tag och surrar och dricker lite vin!
I morgon ska vi grilla och bada tunna här är tanken. Så vi håller tummarna för att det blir bra väder!!

I morgon fyller papa år och vi drar nog till stugan och firar han. Vet inte riktigt vad han ska få. Måste ringa brodern och höra om han har nån bra ide, annars blir det väl det vanliga, dvs presentkort från Jula! Men men, han tycker det är bra att få det, så varför inte?!

Nä, nu ska jag gå och se lite TALANG 2007 på datorn, missade förra avsnittet.

Byyye!

Kommentarer
Postat av: lebb fitta

nog fan blev det viiine... men mest öl!! myckletr god mat ikväll!!!
poch tunnan gick inte av hackor!!! :D
puss kusse!

2007-04-21 @ 23:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback