En jättesnodd lista!!

Tio första

Första bästa kompis: Det var nog Mia...eller Elin...eller Sofia...kommer inte riktigt ihåg!
Första bil: Ha!, min "Rally-Sally" ju... Vit skabbig Opel, som efter ett par inbrott hade senaste finessen "hurmanfårigångbilengenomatttryckapåpassagerarsätesvärmaren" Det ni!!
Första kärlek: Hm...var väl nån från klassen skulle jag tro!
Första husdjur: Puder, den blåa undulaten! En konst han kunde, Pippa med legogubbar.
Första semester: Oj, ska man komma ihåg det. Säkert nån tur söderut till släkten!
Första jobb: Sommarjobb åt kommunen....slavgöra 26 kr/h!!!
Första köpta skiva: Ehh... ingen aning!
Första riktiga kärlek: Ja, det var Pete det!
Första piercing: Ena bröstet! Men nu är den tyvärr borta..
Första konsert: Jaha..... nån på PDOL säkert!

Nio senaste

Senaste alkoholdrycken: Ett glas rött just nu!
Senaste filmen du såg: Deja vu. Helt Ok film!
Senaste ringda telefonsamtal: Till chefen
Senaste bubbelbadet: Oj...Förra vintern tror jag det var.
Senaste spelade cd:Spelar inte cd´s..
Senaste kyss: Tidigare ikväll.
Senaste gången du grät: Igår när jag såg "Brothers & Sisters"
Senaste måltiden: Klämmackor ikväll efter jobbet


Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nee
Blivit arresterad: Inte det heller!
Blivit kär vid första ögonkastet: Njeee...inte direkt!
Fastnat med blicken i någons urringning?: Ehh … nee.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nix.
Haft ett one night stand: Inte det heller
Busringt till någon: Oooh ja!! Många gånger!!


Sex saker jag gjort idag:

Pussats
Jobbat
Ätit
Kört bil
Kollat mailen
Gosat med Kissen


Fem favoritsaker utan rangordning:

Min dator
Min soffa
Min bil
Min säng
Min Tröja...om det räknas som en "sak


Fyra personer du kan berätta allt för:

Anki
Ullis
Thomiz


Tre val:

Blått eller rött? Oj, gillar ju bägge...men Rött!
Sommar eller vinter? SOMMAR!!!!!
Choklad eller chips? Chips (eller ännu hellre ostbågar …)

Två saker att göra innan du dör:

Skaffa sommarstuga...eller vinterstuga i ett annat land!
Ta en tripp till USA


En sak du ångrar:

Oj, vad svårt...kommer inte på nått nu ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback